vrijdag 15 oktober 2021

Spiegeling

Waterspiegelingen doen me iets, ik zie ze vaak vanuit mijn ooghoeken in het voorbijgaan en sta er dan graag even bij stil. En sinds we allemaal een draagbare camera bij ons hebben en foto's op sociale media kunnen plaatsen, fotografeer ik ze en zet ik ze in mijn album Waterspiegelingen en op de gelijknamige Facebookpagina.

Een tijd geleden liep ik met mijn zoon Zwier door Amsterdam. Bij de Brouwersgracht spiegelde de ophaalbrug (de Oranjebrug) in een plas regenwater naast de stoeprand. Ik stond stil en haalde mijn camera te voorschijn.


















En op hetzelfde moment zag ik Zwier naast me hetzelfde zien én doen. Zo vader, zo zoon. Het een weerspiegeld in het ander.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Letterensalon

Vanochtend was weer de Letterensalon*) van de Haagse Kunstkring, waar dichters, schrijvers, voordrachtskunstenaars, acteurs en andere werken...