woensdag 9 maart 2022

Varen op de Binnenkant

Vorig jaar kreeg ik een etspersje van mijn lief voor mijn verjaardag. Nadat ik eerder in de studio van Teylers Museum een workshop droge naald volgde had ik meteen de smaak te pakken.

Hier een van mijn eerste vingeroefeningen na een vaartochtje met mijn zoon in zijn sloep op de Binnenkant, Amsterdam. Het is nu een blijvend en dierbaar aandenken in droge naald, afgedrukt op mijn etspersje, aan een heerlijke dag in goed gezelschap.

Ik verheug me nu al op mijn gepensioneerdenbestaan later dit jaar met meer tijd om me verder te bekwamen in droge naald en om met mijn persje mooie combinaties te maken van tekst en beeld.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Echte liefde

Brief van mijn overgrootvader, London, 1882 (Ook) van je familie moet je het hebben. Een tijd geleden kwam de prachtbrief weer te voorschijn...