donderdag 17 maart 2022

Spring Art Challenge

Een van de leukste dingen uit de coronatijd die nu gelukkig grotendeels achter ons lijkt te liggen was de inventiviteit die bij velen naar boven kwam. 

De Spring Art Challenge die Liesbeth van Keulen van Portretschool Amsterdam organiseerde en waaraan je via sociale media kon meedoen onder het motto "Elke dag een leuke schilder-/tekenopdracht om te doen in tijden van Corona!" vond en vind ik wel een van de hoogtepunten. 

Met veel plezier keek ik uit naar iedere nieuwe en steevast leerzame en inspirerende opdracht, die je na het maken vervolgens kon delen via de hastag van die dag, zoals #002SpArCh voor de tekening hieronder die ik 2 jaar geleden maakte, op 17 maart 2020:

"Minutenschetsje op mijn telefoon met de app ArtRage. Opdracht 2 van de pagina Spring Art Challenge: teken of schilder A room with a View. #002SpArCh". 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Echte liefde

Brief van mijn overgrootvader, London, 1882 (Ook) van je familie moet je het hebben. Een tijd geleden kwam de prachtbrief weer te voorschijn...