zondag 23 juni 2024

Huis op bestelling

In het weekend van 22 en 23 juni nam ik met mijn etsen, tekeningen en gedichten deel aan Kunst aan Huis 2024 Voorburg. 

Het etsje dat ik er liet zien van mijn geboortehuis (Grenstraat, Amsterdam) leidde tot aardige gesprekken en gevoelens van herkenning. Daar kwamen gedurende dat weekend meteen al drie opdrachten uit voort om van het huis van de gesprekspartner(s) ook schetsen en een ets te maken. Dat ga ik met veel plezier doen. 

Wie ook interesse heeft om een ets van zijn of haar huis te laten maken, met als voordeel dat ik daar meerdere afdrukken van kan maken zodat die met dierbaren/kinderen gedeeld kunnen worden, kan me natuurlijk mailen met informatie en een foto van het huis in kwestie.


Geboortehuis, ets, aquatint, chine collé



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Anjo da Guarda

Met je eigen gedachten de heuvel af in de vroegte, vogelgeluiden, de beek  langs het pad, ruisend. Druiven, olijven in de  bocht, eucalyptus...